Nu het seizoen, ten einde is, dient de clubkleding, alsook de materialen zoals ballen en waterzakken e.d. weer te worden ingeleverd.
Op zaterdagmorgen 1 juli staan de kleding- en materiaalbeheerders van 10.00 tot 12.00 uur paraat om de kleding en materialen in te nemen ter controle, en indien mogelijk wordt de kleding ook weer uitgedeeld.
Tussen 10.00 en 11.00 uur worden de leiders van de JO9 -JO11- de F- league en de Twin games verzocht om de team tas met daarin de shirts en keeperstenue (compleet) in te leveren, (broek en sokken blijven bij de spelers/sters)
De shirts van de JO13 -JO15- JO17 en JO19 worden tussen 11.00 en 12.00 uur verzocht de kleding in te leveren/laten controleren(broek en sokken blijven bij de spelers/sters)
Wanneer er kleding mist in een teamtas, zal dit bij het betreffende team in rekening worden gebracht!
Trainers/leiders worden verzocht om de watertas, bidons, wedstrijdballen met net en de sleutels van de ballenkooi ook deze morgen in te leveren.
Naast de teamkleding, dienen de trainers en de leiders die stoppen hun coachjas/ kleding in te leveren.
Trainers en Leiders die ook in het nieuwe seizoen actief blijven hoeven deze niet in te leveren
Wij willen jullie er nadrukkelijk op wijzen dat er geen spullen onderling mogen worden gewisseld, graag zaterdag dit overleggen met de kleding commissie!..
Met vriendelijke groet,
R.K.v.v. Stevo ndash; Jeugd
Kleding commissie
Bron: Stevo Voetbal