Jarenlang hebben we er over gesproken. Nu is het eindelijk zover. De kantinecommissie (bestaande uit Ruben Wesselink, Bram Braakhuis, Sonja Kraaijvanger, Nicole Mensen, Coen Heerdink en Martin Döbber) heeft samen met het bestuur een klap gegeven op de verfraaiingsplannen.
Inmiddels heeft de kantinecommissie een mooi budget om een aantal gewenste aanpassingen te realiseren in onze verouderde kantine. Het budget heeft vorm gekregen door o.a. de Crowd actie, het jaarlijkse Octoberfest, de dartavonden en de Rabobank ClubAktie.
Wat gaat er gebeuren?
De bestaande bar in de STEVO kantine zal zo worden aangepast, opdat meer mensen gelijktijdig geholpen kunnen worden. Er is in deze rekening mee gehouden dat het aloude koffie/snacks luik zal komen te vervallen. Koffie, broodjes en snacks zullen vervolgens gewoon aan de bar kunnen worden besteld en worden afgehaald!
Daarnaast wordt de keuken compleet ldquo;vernieuwdrdquo;. Alle oude apparatuur en keukenmeubilair zal vervangen worden door modern en hygiënisch RVS meubilair. De keuken krijgt naast tal van RVS tafels en koelelementen, ook een nieuwe friteuse met afzuiging.
Verder zal het bestaande meubilair worden aangevuld en/of vervangen door nieuwe hoogzit- en laagzit tafels en stoelen/krukken. De bestaande, nog in tact zijnde tafels, zullen voorzien worden van een nieuwe passende laklaag. Ook het overige interieur zal een nieuwe verfbeurt krijgen en de wanden zullen verfraaid worden met fotocollages e.d. uit de mooie vervlogen STEVO tijd.
Al met al beloven deze ingrepen een prachtig clubgebouw dat klaar dient te zijn voor aanvang van de competitie in september 2017.
Om dit allemaal te kunnen realiseren doen wij een beroep op alle STEVO leden. Heb je tijd, kun je helpen, wordt je gevraagd: Help dan mee! Samen bouwen we aan een prachtige accommodatie!
Bron: Stevo Voetbal