Het seizoen loopt ten einde, daarom doen wij een oproep aan alle leiders en trainers van onze jeugdteams om op onderstaande datum en tijd de kleding- trainingspakken - inloopshirts - tassen en materiaal-ballen-hesjes ( gewassen) watertassen en sleutels van de kooien in te leveren bij onze kleding en materiaal commissie, in ons clubgebouw.
Willen julie de teamtassen goed inventariseren zodat alle shirts en keeperstenues schoon ingeleverd worden.
Het seizoen loopt ten einde, daarom doen wij een oproep aan alle leiders en trainers van onze jeugdteams om op onderstaande datum en tijd de kleding- trainingspakken - inloopshirts - tassen en materiaal-ballen-hesjes ( gewassen) watertassen en sleutels van de kooien in te leveren bij onze kleding en materiaal commissie, in ons clubgebouw.
Willen julie de teamtassen goed inventariseren zodat alle shirts en keeperstenues schoon ingeleverd worden.
- zaterdag 23 juni: Van 10.00 uur tot 10.45 uur:
STEVO F- league - JO08 ndash; JO09 ndash; JO10 en J011
Van 10.45 uur tot 11.30 uur:
STEVO JO13 -MO13- JO15 ndash; MO15
Van 11.30 uur tot 12.00 uur:
STEVO JO17 - JO19
De commissie zal trachten om zo veel mogelijk jeugdteams voor aanvang van het nieuwe seizoen van kleding en materiaal te voorzien. Datum van uitgifte zal via de Stevo mediakanalen bekend worden gemaakt. Het is de bedoeling dat een gesponsord teamtenue bij elkaar blijft en niet afzonderlijk door spelers mee naar huis genomen wordt.
Mocht je als trainer-leider stoppen na dit seizoen, lever dan ook die morgen de kleding en/of leidersjas in.
Alle kleding en materialen dienen dit jaar ingeleverd te worden, alles zal voor komend seizoen opnieuw worden geregistreerd.
Mocht bovenstaande datum problemen opleveren dan graag contact opnemen met Tara Meinders: 06-27313437
Met vriendelijke groet,
RKVV Stevo-jeugd
Kleding-materiaal commissie
Bron: Stevo Voetbal